sticker in för att sticka ut

Att det finns härliga människor. Alla med unika underbara personligheter. Ni förgyllde min sommar. Kom just hem från lägret. Var jätteroligt att få va där. Vill dit igen nästa år. Sku va rolit att va ledare på KDS också. Pidron, konstiga andakter, fotboll, flipp, brottning. Plus en massa annat. 
Sommaren går snabbt. En hel månad sen England. Nu ere jobb och sen skola. Ska fösök hinn gör nå fint före också, bara teamarna kommer hem. Men icke att förglömma -> Wasalandia på måndag. Välkommen med.
Och Lan. Ja trodd no du sku far senare ja. Men räds icke. Vi kommer!

Har fastnat för Ted Gärdestad. Sol, vind och vatten:
 
Jag vill veta vägen till herdarnas hus, jag behöver att omges av en ledstjärnas ljus. Det skymmer vid sion och natten blir sval, men än doftar blommorna i skuggornas dal. Det finns tid till försoning innan natten slagit ut för jag tror, jag tror att livet får ett lyckligt slut.

Kommentarer
Postat av: SJ

oj Ted e så bra. Å Janne e ju rikti relis oxå tror jag :)

2007-07-23 @ 22:44:52
Postat av: Fia

Janne? Ja vet aldri va du menar. HP

2007-07-24 @ 13:48:25
Postat av: SJ

Schaffer, tungspelaren, spelade gitarr med Teddan. jo han var 16 år då han sjöng jag vill ha en egen måne tror jag. 17 då han sjöng den där låten. synd att det var var hans bror den äldre som skrev texterna men ändå.

2007-07-25 @ 23:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback