å den bananen

hemma nu igen. lite skönt att få ät mat igen. int käka ordentlit sen torsda i skolan.
ganska skojsit var det nog där uppe i jeppis pingstkyrka. kalas å möte. tårta å morgan. hoppas tröjjorna blev uppskattade. å min mickfobi e no ganska borta nu tror ja. efter allt sjongas. vråla no på ganska vackert vissa stunder tycker ja. blev nästan en timme. hoppas de var njutbart och uppbyggande.
jå. fina minnen har ja nog.  speciellt när jag å ida klätt oss i våra fina sovsäckar som maskar å ja stängd in mig i madrassrumme å satt mig framför dörren å gunga i gungstolen och såg allmänt apatisk ut medan ida sa åt sandra att hon sku ta en madrass åt henne för hon själv har ju inga armar åså kom sandra å öppna dörren. oj giss om hon blev rädd. trodd int helt att du sku överlev en stund där när du tvingades till golvet av din rädsla. och vilket skrik sen också. du ger mig så ljuva minnen för livet.
fick ju pröva min nya kamera, som sagt, nya, också.
nu kom ja på att he va nå ja sku kom ihåg som nån annan å sku kom ihåg till nån gång sen men he e glömt. berätta åt mig den som känner sig träffad.

176279-14

Kommentarer
Postat av: Lina

Okej Fia din FILUUUUUR!;P Stor grej de dar;P Haha!

HA DE SUPERBT GUMMAN!!!!!!!! KRAAAAAAAAAAAMAR!!!!:)

2007-03-24 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback