enda

sitter vi bibban. i sibbo. väldit konstit men ändå int. vari en lång daa. steg åpp fem, somna lite väl sent också. starka lampor på tåge. omöjlit att sova. ja tycker no int om stora städer. känns bara som en massa lessna människor som bara finns utan att tänk. ha no vari väldit tyst idaa. vi gick ti tölö gymnasium för att träffa anna. man blir no glad av henne. där va e massor av människor. blir så osocial i såna situationer. speciellt när he e konstiga nylänningar. va på rella. jossan fråga läraren om han trodd att lucia int börja brinn när hon brändes på bål. han svara no int så noga. han veta no int så noga nånting tyckt ja. vi klippt naglarna iaf å berätta om fkf. mm.

Kommentarer
Postat av: hf

he låter no som om ni sku ha kul å veit do jag ha lärt me att spela kort så jag konstatera att jag no kan koma på team fast he sko jag no ha gjort iaf. men ja så no kan vi spela nästa gang vi ses. men ni ska no koma å hels på me igen för ida ska koma å elin å. ska bara sej åt mam. jag e å jätte osocial. men kanske he e bra?jag tycker di har en konstig dialekt jär i kvevlax måst heila tin sej va? men he e kanske jag som e borta.

2007-03-02 @ 12:48:00
Postat av: h

hej. nu ska jag kommentera för nu e jag på en väldans bra dator. men plötsligt så veit jag int va jag ska skriv. jag kan skriv va jag ha gjort idag,först så vakna jag av nån vila att vi sku vakna men han kalla mej lina men jag vakna iaf(va konstigt)å sen så to de no en stund men så for vi ti en lekpark men jag har nog urinvägsinfektions-fobi så jag for tibaka me elsa. sen så kom elin så då så jaaa. vi for no ti vasa efter att ha spela ett jobbigt spel som man sku spela pioano å sjunga å så vilket jag int alls tyckt om. men he va kul iaf. sen for vi ti arnolds. oho seir andrea de sa jag å nästan. jag had en tung väska men våra bordsgrannar va ändå konstigt klädda. vi gick ti dendär finska försmalingen å där sjöng dom hillsong överstatta till finksa ett minus men allt annat va plus. å nu e jag vi andrea å hohn sejjer hej hej, å så har vi sett på grease vilket är en konstig men klassisk film. å john travolta ha blivi tjock eh å nu ska jag no int skriv nå mer innan jag blir pinsam för man vet aldrig vem som läser detta. å varför skriver jag egentligen?

2007-03-03 @ 01:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback