wohoo

today I slipped. ja sku ta en genväg ner för en kulle och jag såg att det var halt men den andra vägen va myki längre så ja tänkt what the häck åså gick ja ner, he va lite gräs på sidan så ja tänkt att ja går på sidan men ja hann aldri dit innan ja börja glida hejdlöst. åck ja kan säga dig att de va en lång backe. jag gled så otroligt i mina gummistövlar, he va som att åk snowboard. fösst tänkt ja att ja faller ja faller men så gled ja några meter ganska snyggt åså tänkt ja att dehe går ju hur bra som helst. men plopp sa det åså föll ja rakt på isen med mina två väskor och min hushållspappersbal i händerna. hoh säger jag bara. ja blev pip skraj. och så våt och smutsig. å my whole leg å röv blev våt så de rann ner i stöveln. hundskit i hela backen men så osis hadd ja int. men löv å gräs å barr saker. så var det bara att traska vidare.

Kommentarer
Postat av: Lina

ahahahahahahahahahahahahaaha! du e no du!!:P hu kan du skriv såde kul?! bra syrran!:)

2008-03-12 @ 12:01:44
Postat av: jossan

haha va fint

2008-03-16 @ 11:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback