som vanligt

Igår hade fiberduken från trädgårdslandet flygit högt upp i ett träd och låg där och väntade på sin räddning. Vi trodde det var omöjligt men det gick till sist. Med en stege, sekatör, en lång pinne å en modig Fia. Men sen snubbla ja me stegen runt halsen.
I lördags var jag på inflyttningsfest hos en prick. Hon har en lekpark med en kulle(där min mamma lekte förr) med hundratusentals nyckelpigor på. Dom tyckte om mitt å idas svett så dom var mycket med oss. Ida fick 30 kompisar (lät bättre än 10). Sen åkte vi hem i bilen. Sen åkte vi me pappas bil men han sku ti bilgubben så vi måsta kom me dit (jag å emelie). Vi trodd he sku gå snabbt men plötsligt sku dom drick kaffe å då sa vi att vi börj gå. Men då kom vår räddning. Edvard skulle till en by nära vår och erbjöd skjuts. Vilket vrålåk. En krockad saab 900 från urminnes tider. Interiören var i ett slag för sig. Tur att bilen höll ihop hela vägen hem. Och vilken chaufför. Körd kanske lite hårt med tanke på i vilket skick bilen var.

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha, oj dej:P

Postat av: Linus

=) HAhaHAh, du skriver så bajsskoj! Stand-up princess, du borde donera fler artiklar till Mickelsson.net! Ha det så bra i vilket fall som helst =)

2008-05-14 @ 08:53:18
URL: http://mickelsson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback