wunderbaar

I förrgår fick jag ett paket på posten. Jag hade mina susningar om vad det kunde vara eftersom det kom från sverige, och så gick det upp för mig vad det kunde vara Och fy så pirrit det blev när jag skulle öppna, mamma måsta si försst åså måsta ja giss. Det var väldigt spännande. Jag hade tre alternativ, och jag gissade rätt. Tack finfina Lina syster för paketet och the effort. Jag blev så glad! Min första Relient K skiva. 26 låtar på 71 minuter.
         

Igår då ja hadd vari å klippt mig, int färga,  fråga ja min bror om han tyckt att de märktes. Så tänkt han lite å sa nää men e syns att du ha färga håre. Han sa det seriöst. Senare på kvällen laga ja havreflarn som int vila flyt ut riktit som di sku, så hadd ja han ti smak åså fråga ja om di va god. Då sa han jåå di smakar ju som havreflarn. Å ja bara he e havreflarn. Han bara jahaa. Bara bara.

Kommentarer
Postat av: lan

Min brorsa e likadan fast int me havre då utan annors ba ha baa öö. Å ja ba jaha.

Postat av: M ommo

Grattis ,grattis på födelsedagen! Var försiktig i halkan, när den kommer.

2008-11-06 @ 08:40:54
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahaha, klockrena Vicke:P MEGASTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT GRATTTIS PÅ FÖDELSEDAN ÄNNU EN GÅNG!!!!!! Klart ja måst va lite despo me ti gratt dej då ja int e hemmaaaaaaaa;( Haaaaaaa de suveränt snutteplutten!!!!:D PUUUUUUUUUSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-06 @ 13:59:07
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback