ten more days to go

Jag hade bestämt att jag aldrig skulle bli kaffeberoende för att dylika beroenden inte är att rekommendera tänker jag. Och att detta skulle gå att undvikas genom att inte dricka kaffe på morgnarna. Så börja ja drick kaffe ganska regelbundet, men bara på dagarna. Och så en dag hadd ja huvudvärk, tog två burana utan att e hjälpt. Så drack ja kaffe, första den dagen, å plötsligt var den borta. Och efter det har min huvudvärk blivit mer förekommande since jag inte är en så rutinerad drickare ännu utan mer punktdrickare-flera-koppar liksom. Vad tror ni? Beror huvudvärken på kaffebrist eller annat? Fullständigt ofrivilligt.


En sort jag rekommenderar. Mörkrostat är allra bäst. Men fairtrade e bäst för samvetet, fast paulig e ganska schysta, i alla fall om man skall tro deras hemsida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja veit no int om e beror på kaffebrist, men et som e säkert e at e no hjölper mot huvuvärkin!

2008-10-28 @ 20:09:16
Postat av: elin

ja tror no kaffet har en påverkan där..

2008-10-30 @ 11:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback