Hejda Pittsburgh for en tid

Okej. Sa onsdag morgon aker vi ivag, nu elva teamare(en flicka lamna DTS av olika orsaker i helgen). 8 timmars mellanlandning i New York, sen direktflyg till Bogota. Tar val sex till sju timmar. Dar kommer vi att samarbeta med forsamlingar, upptrada med draman och danser och prata med folk pa gatan om Jesus. Det ar vart storsta fokus. Idag ovade vi ocksa att gora ballongdjur, till en viss grad kommer vi ocksa att gora sant. Vi kommer att sova pa golvet i kyrkorna. Efter julen aker vi vidare till Rio de Janeiro. Dar kommer vi att gora samma sak, men inte helt. Har ingen hur mycket fritid, hur mycket jag kommer att ha datorforbindelse och sa vidare. Lucinda tar med en skype telefon, sa pa den kan jag kommunicera med. Jag tar troligtvis med min mobiltelefon ocksa, med mitt finska telefonkort i. Om ni vill veta mitt anvandarnamn kan ni fraga mig pa facebook. Vi kommer tillbaka i borjan av februari. Be garna for allting. Ocksa mitt visum. Jesus behovs massor. Saknar mitt Finland, hoppas ni hade en skon sjalvstandighetsdag. Jag gjorde glogg och at Annas pepparkakor. Hade tankt upptrada med Vart land men jag glomde. Hoppsan, jag borde borja packa. Hej hej.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det bra på dina äventyr! Lycka till!

2009-12-08 @ 23:28:55
Postat av: jossan

vårt land vårt land sku nog ha låtit fint där borta i staterna. Ha de nu så jättebra! Jag ska komma ihåg att be. Glögg är int på något vis överskattat! förresten.

2009-12-17 @ 16:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback