penkkis(och för att jag inte kan säga nej)



Från a till ö - Hedvig Hök

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj liiite du blev bra :D! Din mamma berätta så om din dräkt här om dan! Verkligen lyckat!

Postat av: lukke

Perfekt:D:D fast de va lite udda serie sådär annors...

2009-02-12 @ 15:26:45
Postat av: Nina

Oj, du E för härlig!! Du e ju SÅÅÅÅÅ söt 8-)! O serien den va bra, en av mina älsklingsserier då jag va liten...... men det e nog ganska länge sen....Kramar

2009-02-13 @ 10:39:23
Postat av: lottaregina

fin penkkisdräkt! :)

jag brukar ibland känna mig som hedvig när jag cyklar åså måst ja cykla sådär lite ...slalom (öh) som hon gör i början av programme. :)

2009-02-16 @ 11:51:03
URL: http://lottaregins.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback