saker som kommer




Tänk att saker man drömmer om och längtar efter faktiskt kan slå in. Och kommer att gör he.
Nu först känns e som att livet faktiskt börjar. För första gången känns int sommaren som stress på ett sånt sätt att
he kommer att va hemskt att den kommer att ta slut å att d går så snabbt för nu när man e student å får börj
på ett nytt kapitel känns framtiden så öppen, på ett ytterst bra sätt hoppas ja.
Det blir Pittsburgh från september till minst februari. Och två månader nån annanstans där emellan. Discipleship Training School, YWAM (UMU) om d säger någon nånting.
Jag längtar i mitt hjärta efter allt va he kommer att för me sig.
För att va lite världslig, fast ja int säger att musiken är sådan, Revelation Generation festival ytterst passligt till min ankomst. Line-up:
Switchfoot
Relient K
Jon Foreman
Needtobreathe
Jars of Clay
Underoath
och så vidare.
Allt i ett. Helt fantastiskt. Hur överlever man en sån upplevelse?

Solen skiner. Brödet jag bakade igår var ännu lite närmare mitt mål. Nya låtar på kommande. Här är en:



Hello Hurricane

Kommentarer
Postat av: Cindy

Jaa tank att du faktiskt kommer hit. ja ska pussa pa dig myki myki myki (fast it pa riktit)

Postat av: Cindy

FIAAA, ja fösöker kommunicera mee dig på facebook! Biljetter till fredag också! OBS! :D

2009-07-23 @ 20:31:01
URL: http://hondee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback