aaron gillespie och andra saker

Igar reste vi fran Sayville i manga timmar tills vi kom fram till Whitehouse, en liten stad mitt i ingenstans. Vi som e vana me tanken att i USA e allt tillganglit, tankt att nar vi hoppar av tage ere bara att ta en taxi eller en buss. Men nehepp, he sku ha tagi 2 timmar for en taxi ti kom, a bussen som man egentligen ska anmal sig till 24 timmar pa forhand kom om 1 timme. Vi fick hjalp fran bibban/tagstationen att anmal oss ti den. Sa vi gick a at ti ett konstit stalle i vantan pa he. Igar sa vi matthew west, delirious, jars of clay, underoath och mercyme. Nar vi akt tibak ti hotelle me var snalla taxichauffor som har sa lite jobb att han ska skjuts oss hela tiden vi e har, stanna vi vid wawa, typ en convenience store for att kop mat a vatten. Och plotslit star han dar framfor mig, Aaron Gillespie, trummis sangaren i Underoath!!! Orsaken till att ja hor ens lite pa he bande. Ja fraga om e va han a ja blev nervos. Fick autograf a haxa inte ens att frag om foto! Men ja traffa han i alla fall. Han va kort och sot.
Idag traffa vi vid frukosten en vars mamma e fran terjarv. Hon kona svenska lite a fatta va vi hadd sagt a fraga om vi va fran finland. I lilla flemington new jersey. D va en konstig upplevelse. Hon och hennes gang e ocksa pa festivalen. Nu jon foreman, relient k, switchfoot. Tack Jesus. Sen hem i natten tibaks till new york.

Joh 15:5

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde recensera festivalen för Vbl, så andra får höra om alla dina band :)

2009-09-06 @ 22:14:47
Postat av: jossan

sjukt! :D Elin berätta no men nu blev de no ännu coolare när jag läst de här, I am soooo jealous!! Bra början på din vistelse måst jag säga, fast bättre mycket bättre blir det. Nu ska jag läsa ditt senaste inlägg.

2009-09-08 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback