persikor

Denna veckas talare heter Sam Dharam. Seriost bra. Har hittills pratat mycket om olika satt att vara stolt pa och dylika saker. Kande mig traffad pa nastan alla av hans 21 punkter. Tror jag skall lagga upp hans undervisning har.

Min uppgift ar lunch cleanup. Oberoende hur lange ens arbete egentligen skulle ta maste man halla pa med nagot i tva timmar. Jag och Sophia delar pa uppgiften och hittills har vi blivit klara en halvtimme pa forhand. Vi ville inte stada ur ugnen som var extrauppgift skulle ha varit. Plotsligt kommer Mark in i koket och sager att det finns ett persikatrad pa garden och att persikorna ar mogna. Sa vi gick och plockade varsin. MUMS! Aldrig atit persika fran tradet forr.

Tydligen pratar jag i somnen. Det som forvanar mig mest ar att det ar pa engelska. "Yeah, the shore is closer." Hmm, minns int alls va ja dromd om. Natten till idag sku Sarah ga pa vessa sa hon anvand sin telefon som ljus. Nar hon kommer tibaks lagger hon sag i sangen och undrar vad som ar i hennes sang. Hon upptacker att knolen var jag och att hon tagit fel sang. Jag vakna int ens. Hon ha int vaga sag na at mig, forstar int varfor, men hon hadd sagt at alla andra som sen sa at mig. Knappt.

Igar flippade jag och Celeste for forsta gangen. Det ar skont att komma in i ett sant stadium, lite friare. Man kan saga sma onodiga saker utan att det kanns tontigt.

Jag hoppas pa glass ikvall. Vi far inget kvallsmal sa jag brukar ata granola bars som ar sota och mumsiga.

Och Steve ar lite som vi tyckte Sebastian var nar vi borjade sjuan. Bara att snappet mer flippad och konstig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ett persikoträd. Wautsi.

På en skala från ett till tio hur stor koll hade du på saker inför rellan? (Som typ veta du allt)

2009-09-16 @ 19:30:57
Postat av: Ida

(jag had ingen koll o fick C, men da had vi ju ett latt prov ocksa)

2009-09-16 @ 22:53:04
Postat av: Fia

nepp, ganska bra koll anda hadd ja pa kyrkohistoria och varldsreligioner. men int som na hurja, overtackande. typ lite om allt asa utgick ja fran he. bara du ha last igenom allt sa ska e no ga bra. da du skriver kan e bara plopp app mittiallt, var nogrann me att genast skriv ner sant. ja fick M ett poang fran E a va ganska myki ut a segla. flumma funkar pa riktit.

2009-09-16 @ 23:55:06
Postat av: Malin

ett poäng från E! De veta ja int. Wau mään. Tänks får di advais!

2009-09-17 @ 14:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback