Näsblod i duschen

Konstaterade att det finns både för och nackdelar med att få näsblod när man står i duschen. Praktiskt, kan man tänka, men inte så praktiskt sist och slutligen. Det hände sig igår då jag stod i duschen, och först tänkte jag tanken att hej, jag står ju i duschen, ingen fara med att försöka få stopp på det, jag kan ju se hur länge det tar innan det slutar blöda utan att hålla för näsan. Men så sprättade det ju överallt, och det kändes ju inte så fräscht. Så jag höll mig för näsan, samtidigt som jag försökte öppna shampoflaskan och schamponera mig med en hand. Inte så graciöst, och inte alls smidigt. Så min konklusion av detta fältexperiment är att det är smidigare att få näsblod utanför duschen, och nästa gång det händer tar jag nog en paus i mitt duschande.

Kommentarer
Postat av: Malin

hah! jag fick en tydlig bild i huvudet av sprutande näsblod.



ha det bra! Kram

2012-02-04 @ 11:55:06
Postat av: LINA

Know the feeling! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback