Flipped

Jag håller på att bli tokig på min näsa som inte vill sluta krångla. Sen igår har jag blött näsblod 4 gånger. Bestämde mig för att testa näsolja, som typ ska gör så att näsan inte är så torr och lätt börjar blöda. Men så blev jag ju samtidigt snorig, så nu är jag heltäppt, vilket gör det ännu värre och innebär att jag hamnar att snyta ut oljan nästan direkt jag sprayat in den. Jag börjar blöda för att jag måste snyta mig så hårt. I natt hade jag mardrömmar om att börja sprutblöda ur näsan mitt i natten, vilket jag sen också gjorde där en fyratiden. På nässprayen står det att man ska andas in lätt medan man sprayar. Hur skall man kunna göra det om man är täppt i näsan, då kan man ju inte andas genom näsan? Om det inte märks så börjar jag bli lätt frustrerad, men jag hoppas att min kombination av två olika sorters nässprayer skall kunna kurera mig :) Har någon genomlevat liknande och har överlevnadstips mottages de med glädje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback