PM Bröd & Sovel

Idag fick jag sluta några timmar tidigare, då personalen skulle på ett tråkigt möte som min handledare tyckte att jag inte skulle behöva genomleva. Så då bestämde jag mig för att fara ner på stan och ta en kaffe på PM Bröd & Sovel, ett bageri/café som jag direkt visste skulle vara en hit. Cappuccinon var den bästa hittills i denna stad, kan väl hända att det vinner på alla områden.  Jag började läsa en bok som jag lånade då jag senast var på biblioteket; Cannabusiness - om konsten att legalisera en drog. Det kommer att bli intressant att se var jag står efter att ha läst den. Fick med mig hem ett råglevainbröd också, härligt segt och saftigt med stora håligheter.

Kommentarer
Postat av: LINA

naaajs med sånt café, kommer ihåg att de va just "levainbröd" som jag stod och sålde på Kungsholmen =P jag kan ju ge dem pocketböcker på Vickes födelsedag så att läs då du läser så myki nu!? tar me en bunt ti Hankmo

Postat av: M-L K

Likanar de Aromas bröd?

2012-02-04 @ 08:04:52
Postat av: Fia

Ja, ja sku giss på he! Dehe kanske va lite tyngre i konsistensen eller va man ska säg.

Lina: Vet int om ja har möjlihet ti ta me hit, men ja kan ju läs då ja kommer hem!

2012-02-04 @ 16:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback