Tankar

Idag tänkte jag tre tankar. Ena är lite väl onödig att skriva här. Och kanske den andra också. Men man får fråga om man vill. Den tredje handlade om att bli vuxen, och hur ens relation till sina föräldrar ändras i och med det. Jag konstaterade att det är intressant. Det satt jag och tänkte på i bibliotekets café som vackert heter Café å Läs. Där satt också en grupp pensionärer ( en av dom konstaterade högt att ålderspensionär, det är ju jag). Jag satt också och läste en bok. Det kan bli rätt mycket egentid på rummet när man inte kan hälsa på bekanta hit och dit, och då är det mycket mera trevligt att variera sig och läsa en bok på ett café, så man inte börjar känna sig alltför enstörig och sunkig. Det tror jag att jag skall börja göra. Det finns ju en hel del nya ställen att prova på här.

En bok som rekommenderas här och var som jag tänkte är värd ett försök.

Kommentarer
Postat av: Jossan

UPPDATERA! E boken bra? Filmen e bra. Puss va jag tycker om dig Fia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback