Vitaminkick

 
Jag har dragit på mig en förkylning, och det känns väldigt opassligt med tanke på att vi går mot ljusare, varmare, skönare tider. Det är inte så skönt att vara en snörvel-Fia som det fina vädret till trots, måste se till att klä på mig ordentligt(förkylningen kom av att jag nog var lite för optimistisk med det tidigare i veckan). Dessutom är det paus i träningen på obestämd tid, nu är det bara återhämtning som gäller. Surt, när det skulle vara så skönt att vara ute och springa i solskenet innan det hinner bli alldeles för sommarvarmt. För att friskna till lite snabbare lagade jag till denna vitaminbomb till juice/smoothie. Kirskål, äpple, citron, gurka, morot, frysta nässlor och ingefära innehöll den. Jag finrev moroten och hade resten av ingredienserna i små bitar, fyllde på med lite vatten och mixade allt till en slät sörja. Inte det godaste jag smakat på denna jord, men här var nyttigheten tillräcklig för att få mig att dricka detta. Det smakade lite vattnigt och lamt,
but hopefully it will do the trick!

Kommentarer
Postat av: b-mg

Gjorde din drink susen eller drack du den förgäves och kunnat ta något godare i stället ?

Svar: Svårt att säga om det är den, men lite friskare känner jag mig nog allt :)
Fia

2013-05-20 @ 20:55:15
Postat av: Lina

Tur att du erkänner att den int va så god =P men hoppas att den hjälper och att du kryar på dej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback