klöver

Always had a flair for finding four-leaf clovers. Igår på kvällen kom ja på att en promenad sku va bra, hadd så bra ny musik på mp3n. Så ja to en runda runt skitokånttan å gröna vattne. Vi en äng nära oss växer e ganska så myki klöver åså tänkt ja att på hemvägen ska ja plock nå lite åt kaninren. Å medan ja vandra kom ja på att he va jättelänegsen ja hitta nå fyrklövrar å att he no sku va rolit att hitt nå igen. Hitta en massa när ja va liten å sådär. Då gjord jag å en kompis nå kort av dom då vi hadd pressa di å såld dom fö olika pris vi varje hus, vi sa bara he vi trodd di sku kon betal. Vi to typ 3 euro när he va en gammal tant. Ganska schysst men di va ju så fina så. Iaf. Efter min myggiga härlihga vandring kommer ja ti ängen å gissa vad - första tuvan ja tänker riva i upptäcker ja att så gott som hela den består av fyrklövrar å diverse femklövrar. Blev en fin bukett som jag fick hemplockad.

Ha börja läs på studenten. Ha bestämt mig för att ja ska ha L. Min enda chans. Ligger just nu på E, men har ju några månader på mig att öva. Harry Potter e bra.

Och ja, det är sommar. Å ja solar konstit nog. Ha allti tänkt att ja int tycker om sånt töntas men nu e ja en tönt. Men ja läser ju samtidit så he e ju lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback