sex gånger neutralt


176279-1

denna dagen var neutral. ja hatar neutrala dagar. eller tycker int om. hata kan ja int tror jossan ungefär. hellre en hemsk daa än en daa där allt bara flyter på utan att man tänker att nånting händer. ja vill minnas mitt liv sen när ja sitter i gungstolen. så frågar mina barnbarn hu mitt liv va å om ja kan berätt nå spännande. åså säger ja bara neutralt. neutralt e tråkit. ointressant. sånt kan man int prat om fö man minns int. eller så ere bara en undanflykt till att man e likgiltig och int bryr sig om sin tillvaro. finns alltför myki sånt i dessa dagar säger tanten. men kanske de e bra med såna dagar då och då. av en orsak jag är ack så omedveten om. e Jesus neutral? tror jag inte. men jag tror nog han förstår själva känslan. kanske en möjlig teori till varför han aldrig skulle vara neutral. å dock så är han ju Gud. å en sån har nog verkligen inget sånt på sitt schema.


Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig på att uttrycka sej va va va ?!!

Postat av: Anonym

Stammer! Lev livet tjejen och si till ti gor allt he du vill!!!! Kramar!!!:)

2007-01-25 @ 21:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback