chapstick och körkort

Igår fick ja då mitt körkort. Hurraa! Om man bortsir från att ja int har nån bil att kör me å att mamma e rädd då ja kör(beror mest på vädret hoppas ja) då. Ja va int så bra tyckt ja, hon sa åt mig att va mer uppmärksam å sånt medan ja körd så då tänkt ja att nu ere kört, fickparkera dessutom jättedåligt. Men ja tror hon vila va snäll så därför fick ja. Körd på kvällen till mommo i det hemska körvädret, slask å regn å mörker. Men d gick helt bra. Mommo hadd baka en tårta åt mig för att ja hadd lyckats. Vilken ära! Romrussinkvark-aprikossylt fyllning, vågad men absolut lyckad smakkombination! Sen klaga ja om mina torra läppar åså börja mommo å mamma prat om läppomada, åså sa mommo nå om att hon använder chapstick, å ja bara what? Den som hör på relient k vet direkt vad ja menar. Så fick ja vet då att de va läppomada. Jag var helt förundrad och chockerad av denna oväntade konversation. Till på köpet blev jag en lycklig ägare av ett. Tack!



Låten: Chapstick, chapped lips and things like chemistry (från den gamla goda tiden då dave douglas fortfarande var trummis) - Relient K
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback