Cider

Det här är Cider. Han är den katt jag tycker mest om i hela världen. Egentligen tycker jag inte alls om katter, men på något konstigt vis så får min familj oftast katter som är för konstiga för att inte tyckas om. Det kanske är som med vissa människor och barn. De tycker inte om barn egentligen, men så får dom barn, och sina egna barn kan man ju inte låta bli att älska sägs det. Jag har ju ingen erfarenhet av det, annat än såhär på kattnivå, men det låter som att det kan stämma. Men jag kommer nog aldrig att skaffa egna katter, det räcker med att ha katter som man kan hälsa på ibland. Däremot så skulle jag gärna skaffa en hund när som helst. Men då måste jag flytta ut från Skolhusgatan för där får man inte ha husdjur. Och det vill jag ju inte göra, så då blir det nog att vänta något år till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback