Studiefrustration

Jag känner mig så ostimulerad av mina studier. Känns som att jag går i skolan i 3½ år för att få ett papper, för att sen då jag väl är på en arbetsplats hamna att lära mig allt från början. Eller så hamnar man på ett ställe där man knappt behöver en utbildning, som där jag gör min praktik till exempel! Så just nu sitter jag och funderar på lite nyttigare utbildningar, där studierna leder till ett före och ett efter i ens kunskapsnivå. Men samtidigt så känns det som att jag är genom halvvägs, lika bra att slutföra. Nåväl, vi får se, just nu låter näringslära eller engelska hundratusen gånger bättre.

Kommentarer
Postat av: M-LK

Bäst att slutföra! För du passar i de arbeten du sedan får!

2012-02-19 @ 19:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback