Oh man is a giddy thing!

Tiden här börjar närma sig ett sådant slut att det är dags att börja fundera över om det är något särskilt jag vill gör eller köpa innan jag hoppar på tåget norröver. Nu när jag nästan räknar dagarna har jag äntligen lyckats få lite nya bekantskaper, men det är nog bättre sent än aldrig med sånt! Var hemma till en tjej som jag träffat i kyrkan och såg på Melodifestivalen i lördags. Kvällen mynnade ut i en passionerad diskussion om församlingen. När jag lyssnade på deras synpunkter om sina egna upplevelser, fick jag än en gång glädjas över det sammanhang jag kommer från. Så viktigt det är med en klar och tydlig vision som hela församlingen vill jobba för. Och ledarskap. Så fundamentalt, men tydligen väldigt knepigt. Men ja, praktiken flyter på, jobbar långskiften både lördag och söndag. På lördag blir det länsdans, kommer att gå vilt till! Har förstått att de mina är ena rackarns partyprissar!

Bäst av allt - våren är här, solsken och + 10 i tre dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback