nästa

image19

Idag fyller min vän år.  17 år. Då är man cool enligt Sebastian. Jag har ännu inte gratulerat henne till sin nya ålder men det kommer väl sinom tid. Jag känner nog då det är dags. Hon är en fin människa. Och väldigt rolig. Men jag vet inte om det är så medvetet. Sånt är bäst. Hon har en knallröd mössa. Välkommenterad. Hon lyser upp där hon går med den. Som Lucia, bara att i liten egen tolkning. Hon brukar alltid ha en massa choklad på sitt skrivbord. Och så kommer jag dit. Och så äter jag. Men inte allt. Det skulle vara pinsamt. Hon är bra på att göra miner. Speciellt när man skall ta foto. Men nu hitta ja ingen riktigt häftig så jag tog en riktigt fin istället. Hurja mommo. Hoppas Lennart har lagat en fin tårta.

Kommentarer
Postat av: h

janå grrrrrattis sandra för du kanske inte har någon egen blogg och jag slösar int pengar på s m s
hejdå

2007-04-14 @ 15:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback