än. sen.

176279-6



jossan tycker ja skriver så sällan.
så ja måst väl bli en lite oftare skrivare då.
sportlovet närmar sig med stormsteg.
tänka sig. ut i naturen. njuta av solen. snön.
promenera hur långt som helst hela daan på isen.
med hunden. frida. hon e fin. hon e min vän.
stor arg och bitsk. uppfyller alla kriterier på min lista.
och snö. ja älskar snö. mums.
tänk va bekymmerslös vintern e. om man bortsir från skolan å sånt.
inga flygande insekter. ingen hemsk olidlig värme.
ingen ogräsrensning.
okej sista tar ja tibak. kan va lite trevlit ibland.

nuförtiden flyger no bara dagan iväg.
medan ja svävar. på ett dålit sätt.
men kanske sånt man tycker e dålit på ett löjlit sätt ändå kan va bra.
egentligen sku man bod va ultraglad väldit ofta. om man tänker på hu bra man har e.
va pipar ja över egentligen? skrämmande.

Kommentarer
Postat av: inte nicolina

jo-o. nejska jag vara ärlig tänkte jag bara kommentera eftersom jag aldrig gör det. så jo. jo Fia. Jag fattade idag hur fina en sång är. "Jag vill göra mitt liv till en lovsång till ej, där vart ord en hyllning till dej bära. Och i dagar av glädje och dagar av sorg, vill jag leva var dag till din ära"

2007-02-22 @ 20:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback