när han såg ner

176279-4



en dag.

idag.

vad händer?

vilken slapphelg. inget sion. ingen konsert som alla andra for på. nej.
men vi hade det väldit trevlit här hemma bror mamma jag igår. "my name is bond. james bond". realistiskt var ordet. svenska melodifestivalen snuttar. vart är denna världen på väg. patetiska usla hört-detta-förr låtar alltihop. men sen kom kronan på verket. en underhållningsgrej medan man sku röst. "stryp mig, mamma!" tyckte jag. det finns inget hopp mera.

men nu är nu.

jag är trött. och folksjuk.

långa promenaden idag. tur att man ännu inte är så tung att isen brister. då vore livet lite svårare. men just nu är livet allt för lätt. kanske man skall vara glad. jag är nog oftast glad tänker jag. men jag kom på att jag ändå var gladare förr. vad har hänt? åtta kilometer. han ha no skapa allt så fint så fint. tack. tänk på de
nästa gång.



Kommentarer
Postat av: Anonym

men tänk om du drunknat pga du va för tung då sku du ju koma ti himlen åd e kanske sku va värt allt?

Postat av: Fia

Men int vill man ju drunkna heller. Tänk på alla dessa högar av sörjande människor ja sku lämna efter mig. De sku va själviskt av mig å va så tung. Nej, lagom e bra.

2007-02-04 @ 18:20:02
Postat av: Lina

Min bild!;P haha!

2007-02-04 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback