tänk sånt händer

idag e rolig. lyssna på mvv predikningar på matte.
blev helt salig och upplyft. väldit bra saker.
vi ska sluta tänka och alltid vara rationella.
för Gud använder dumskallar.
det är inte av vår egen kraft saker å ting sker.
om vi vill si saker måst vi våg förlit oss fullt på Honom.

när vi gick från maten kom en lustig grej mig till minnes.
hanna. dina gröna mameluckbraller och springa till taxin grejjen.
ett falla till marken inte kunna andas rulla i snön skratt.
en verklit rolig berättelse dedär.

muffinsbak. till hylling för alla samer imorgon.
runeberg e int alls lika viktig. han va en dom e flera.

min bror och jag hade snöbrottning.
brodern lekte medvetslös medan jag skulle försöka få honom på stående fot.
väldit trovärdit.
aj. helt omöjlit med mina förtvinade muskler.
måste börja träna mera.

Kommentarer
Postat av: hanna

ja. sånt kan få mej också att le. men inte idag.-26 grader. men ellen å jag ska på loppis idag. det får mej att le. ha en bra dag(det var fullmåne inatt)

2007-02-06 @ 07:17:55
Postat av: matilda

jag har så lite att göra på internett tycker jag,men nu fick jag en till sak jag kan göra-läsa din blogg:D

2007-02-09 @ 08:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback