searching

min bror e stor, större å större för var dag säger min mors mor. han gick ut sexan idag. väldigt givande avslutning.
imorgon är min skola slut. jag längtar. min klänning är kanske icke så kort ändå när jag har nylonisar på mig. en lågstadieflicka hadd en likadan men va kan man förvänt sig om den e från barnavdelningen. hon hadd jeans också. men jag vägrar. ja kan ju va wannabe 60-talist. då ere lognt sku ja säg.
höjde min filosofi femma till en hel sjua idag. tänkt nästan att ja sku få mer.engelska har ja ingen aning om än hur det gick. men glass hann ja få i alla fall.
en liten bebis öppna halva öga just. kanske ni hinner kom innan ja far, eden å snäds. de sku väl va trevlit. men dom svarta bebisarna öppnar inga ögon än. men dom hoppar bra. å växer. om nån vill ha en liten kanin kan ni ju diskret meddela intresset här nedan.
orka int gå ti bussen igår. så ja for me mamma ti keelax å to en senare. åck då hade jag allt tur. jag mötte en av mina livs kärlekar på vägen. emil hette han. helt svart. en sån ska ja ha. hur kunna vänta så länge? flat coated retriever.
 
image26

nästa vecka hjälpledare på skribaläger. i jesu namn blir det bra och verkligen som Gud vill. ni kan ju be om ni vill.
bra.

nu satt pappa på en roxette dvd. han spelar elgitarr till. han e duktig. smått häftit.

Kommentarer
Postat av: Eden

ja vill kom å leka me bebisen!!!!

2007-06-01 @ 21:59:27
Postat av: Fia

kom när du kan men ja vet int när ja kan. de e den lurvgråa.

2007-06-02 @ 13:10:56
Postat av: Anonym

tjockisen?

2007-06-02 @ 14:04:00
Postat av: Anonym

va had hänt för missöde?för jag vill nog veta. för jag måst erkänna att jag blev sur?!men sånt är en värdslig sak.

2007-06-02 @ 21:49:28
Postat av: Fia

Ja gav mina åt dig åså kom ja på att ja no int hadd nå andra åså to ja min systers som hadd en likadan creative. Åså gick min sönder åså förd vi tibak den me min systers lurar. Å nu e hennes sönder å vi ska för tibaks den å den e utan lurar. Å ja hadd ju taji dom utan lov så därför måst ja kräv tibaks dom ja gav ti dig.

2007-06-03 @ 19:42:30
Postat av: Fia

Japp den tjocka. Men nu ha alla utom råttan öppna fast den föddes först.

2007-06-03 @ 19:43:10
Postat av: Lina

FIIIAAAA!! SnArT kOmMeR dU hiIiIiT!!!!!!!!:) SkA bLi SaAaAaAa SjUtToNs UbErSkOjJj!!!!!!!!!!!:D PuSs GuMmAn!^^

2007-06-08 @ 19:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback