stam

vilket liv. vakna fem. gick från min hemskt nersvettade säng me nytt torrt täcke till soffan. halvsov ti sex då papp steg åpp. sen steg mamm åpp. njöt av enda umgänge man sku kom att få på nästan hela dan om man bortsir från msn. leta fram nå vinduvor som en snäll liten pojke avstått från genom att åka till sampo lappelill. sen börja ja si på film. big moma's house och lejonkungen 2. smått patetiskt. solit å vackert väder hela dan å ja sitter å sir på film. så på tv igår(unikt) där di sa att he e bra me ett fotbad om veckan så ja tänkt att ja sku pröv. å känslan efteråt. oj. enormt skönt. sen pipa cindy nå förskräcklit å ja släpa mig åpp ur soffan å gick ut å he visa sig att nu minsann va solen borta. oroar mig för morgondagens bekymmer. inga passliga filmer att si på. kommer å dö av tristess.
var uthålliga, mina vänner. sinom tid kommer jag tillbaka.

image12


Kommentarer
Postat av: Lina

Puss till henne fran MEJJJJ!!!! saknarsaknarsaknar!!!!!!!:(

2007-03-13 @ 20:29:49
Postat av: Lina

KRYA PA DEJ SNYGGING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)

2007-03-13 @ 20:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback