tjonk

sitter på hål. nu. lite suck. verkligt passlit att ha hål när ingen annan har liksom.
proven börjar. matte på tisda. egentligen så e matte ett ganska skönt ämne, speciellt kort, he e såde passlit enkelt. men ändå, så e känslan man har varje gång på di lektionerna helt hemsk. känns som att man e helt instängd, som att man e bunden å aldri slipper därifrån. man bara känner att man vill klättra i träd, flyga och sväva. och missionera. de bara bubblar på insidan å man bara längtar efter att få ge utlopp för e. men mest bara på matte. kan ju finnas andra lektioner också men.
en lite oturlig dag. hoppas att e int fortsätter så. annars har elins allt kramande idag varit halvt förgäves.
jossan e aggressiv. ja tror hon har en massa undantryckta känslor inom sig som hon sällan får ge utlopp för. har väl svårt å bli gravid eller nånting. så då slår hon mig istället.
 
176279-6

nu e snön borta snart. kanske lika bra i alla fall. så ere snart sommarlov. men ganska mycke före det. EC, seven days to go. KOM DIT! det blir väldit bra ska du veta.
ja vill sväva. å bara tänk att allt e bra. att inget ont mer kommer å händ. kanske man får tänk så ibland. men tänk på alla människor där ute, som tror att e aldri kommer å händ nå bra nå mer. kanske de då e själviskt att gå i dessa tankar. men ja sku no gå under om ja int sku va i min bubbla ibland.

Kommentarer
Postat av: hafa

ec, dit orkar jag. det är mitt mål. dethär med provveckor och objektsförhör i finska, och föredrag på gegga tar musten ur mej.

2007-03-29 @ 18:52:45
Postat av: h

du vet nog int va ordet uppdatera betyder.

2007-04-09 @ 16:19:32
Postat av: jossan

hahaha jag tycker du är så rolig (ett år senare typ)

2008-07-16 @ 10:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback