dts

jaa jaa. vilken jobbig helg. med vissa bra detaljer. konvent i fredas. jättemega-tråkit-jobbit. men vad gör man inte för. bön i sion igår. jag åck snadsan i köket. helt konstit flippat humör hela kvällen. men det blev ju bra till sist. helt sömnlös natt. fatta int vafför ja int kona sov å hu ja kona ha såde varmt. men me lite synkoniserat empiristiskt-rationalistiskt tänkande kom ja på att ja måst ju ha feber. gick åpp å mätt. 38. ja som absolut int fick bli sjuk! youth på onsda å ja måst far alltså. plus prov. hadd tänkt läs hela dan men ingalunda. ha sovi typ hela tiden. å där emellan ha ja int orka gör nånting. 
rella-prov. fattar mig int på buddhism. vet int om he e konsti framställning i boken men he låter ju nästan precis som hinduism ibland. allting.
å snart e vintern här. halleluja! ja vill ha massor me snö. he va ju typ ingen ifjol. men i år. japp. tänk om ja sku få ha snö på min födelsedag. Gud är ju god så. ibland blir man väldigt förvånad.

Kommentarer
Postat av: Cindy

jag o vill ha snö på min födelseda nån gång. fast ja fyller 31 augusti, så de passar int så bra... Ja sko vara nöjd om vi sko ha de ti min älskade familje-jul iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback