interesting

min syster e så aktiv å ja själv tycker aldri ja har nå ti skriv om. så då måst ja väl skriv om he. i helgen har jag blivit tant. jag har löst korsord, räfsat löv och börjat rensa i rabbatterna. och så har jag sått nya frön, squash, isbergssallads huvuden, koriander och chili(lite sent påtänkt men int hitta frön förrän nu). dessutom har jag planterat om mina körsbärstomater. längtar efter att snön ska fösvinn å att marken ska bli varm så man får börj så å planter där ut snart. mitt trädgårdsland upptar ganska mycket tid av mitt liv just nu. ja tycker om att planer saker. lever verkligen inte i nuet. redan i januari börja ja tänk på sannas studentfest, va som ska bakas, hurudana tårtor osv. men ja planerar aldri fäädit utan ja bara söker å spekulerar. snart är det klassresa konstigt nog, har en förväntan över den resan hittills. kanske två men den hör int riktit till själva resan. men helst sku ja far å hälsa på emilia till sibbo före det. om det passar. vågar int hör av mig förrän jag hittat mitt studiekort så ja säkert vet att ja kan far utan att det kostar skjortan. men det vill inte hittas.
switchfoot / jon foreman är glasklart obeskrivbart. det händer saker. hopp. jag vill kunna beskriva, men det är lönlöst. vissa saker är det bäst att hålla för sig själv för det är så speciellt. nästan heligt.

image104

So C'mon C'mon C'mon
Let's abandon this darkness
Oh C'mon C'mon C'mon
Let's follow this through
Yeah so C'mon C'mon C'mon
Everything's waiting
We'll be lit up like fire and gold
when everything's new


C'mon c'mon - Switchfoot

jag skriker efter jesus. efter förändring. men jag vet inte hur.

Kommentarer
Postat av: jossan

Fint skrivet min vän. Här brukar jag nog inte kommentera så ofta kände jag. Gonatt du är så fin. Imorgon är en ny dag o jag har ett jättebra bibelord till dig
jes 43:18-19 "Tänk inte på det som har hänt. bry er inte om det som förr varit. Se, jag gör något nytt. Redan nu visar det sig. Märker ni det inte? Jag skall göra en väg i vildmarken och strömmar i öknen"

2008-04-09 @ 21:56:10
Postat av: Cindy

Du e så fin du fia. så arma bra. för att int tala om din musiksmak! vitsi, de som ja sko fråg va om du möjligtvis har nå av switchfoot's skivor som ja sko få lån av dig? vitsi de sko va bra. du kan ju skriv svar i min blogg eller nå. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback