les petites bébés

image105

image107

image108

hela natten lång har min mor vakat pga av dessas födsel. då ja kom hem vi tri sa min bror att han tror findus ska föd å då gick vi å sa åt mamma. vi fixa ett ställ där hon kona föd på vessan åså stängd vi in henne där å tänkt att hon klarar sig själv när hon redan ha fått ongar, så vi gick å sov. men hon bara pipa å pipa å fick ingen ro förrän mamma gick ner å satt me hon hela tiden. fössta, den gråvita, kom kvart före tie, resten me ca 45 minuters mellanrum. hon ha vari så enorm så ja blev förvånad att he bara va tri. å att ingen va luddig. så om du vill ha en får du ta en, annars åker dom nog till katthimlen snarast.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Nååååh va sööötaaaa:P Flyttar bloggen nu! Så kolla in, sprid adressen *haha* och kommenteraaaaa!!! Sov gott stumpan och ha de smaskit imorn!!!!:)

Postat av: pernilla

vadå ska ni DÖDA dom? usch

2008-04-16 @ 20:03:03
URL: http://Pernillaakesson.blogg.se
Postat av: Joanna

Jag älskar dem, det är så bara, jag älskar dem! Ljuvliga värld, tänk att det finns så underbara varelser! Ni får int döda dem! Lämna dem då till katthuset! Om ni dödar dem kan jag int andas mera. Lämna dem till katthuset, LOVA! Jag skulle absolut ta en om jag int sku vara allergisk. Pussa dem från mig, Fia :)

2008-05-11 @ 20:05:14
URL: http://www.wordpress.regndropp.com
Postat av: Fia

Nix vi ska int, di e för stor redan å no får vi bort dom, åtminstone en är tagen.

2008-05-13 @ 13:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback