penkkis

underbart. direkt man steg ur bossin måsta man fly för sitt liv. kvick som jag är slank ja mellan hopen och brottade in mig i omklädningsrummet jagad av mimmi och rödluvan. massa läppstift i ansiktet, benen armarna hoptejpade. men väskan hamnade i trygghet i alla fall. hoppade iväg till skolan, möttes av sumobrottaren som tyckt ja behövd lite mer tejp. sen sku ja kryp, men ja vägra. vet int riktit vafför ja va så tvär mot alla. men blev nertryckt då iställ. åså sku ja tydligen in i hagan åså låssades ja att ja va påväg dit. men listig som jag är smög ja mig vidare ENDA IN I SKOLAN. jess. fast he va ju int meningen att ja sku ha komi så långt då. men ja gick int ri rektorn å han klippt bort tejpen från mig. åså gick ja vidare. men då kom en flygvärdinna (syster) me sin kompis å märk att ja va fri. då blev de jakt i skolan. å ja sprang å sprang. "TA ANDRA HÅLLE!". hah. som att int jag sku kon spring ifrån såna tanter i klackar. men sen hamna ja in i kansliet som har glasvägg så ja hadd ingenstans å göm mig. jag blev funnen och då hamna ja ut igen. så kom herr sumo igen å tejpa å tejpa. sen va e int så rolit. vänta länge innan man fick kryp in i tunneln me granris å diverse bindor som man tydligen sku va rädd för(?). så sku man fixas snyggare. klet överallt. mer läppstift, ögonskugga, skägg av eget hår, och som grädde på moset, en stor klick av jag vet inte vad i håret, antog att de va body lotion men icke. så sku vi ät. korv i gelé satt på en binda me ketchup. vägra å kasta e under bordet å sa att ja hadd äti så ja slapp därifrån. så kom jean-jaques rousseau som en räddande ängel. hon var min trygghet för en tid. sen så bla bla bla en massa snusklekar. hasse blev årets lärare. åså städa vi.


alstret


Kommentarer
Postat av: Lukke

Du e no finare utan mejk

2008-02-15 @ 01:01:55
Postat av: Lan

Haha´

2008-02-15 @ 10:48:10
Postat av: hanna

va vilt de går till i er skola. vi va bara snäll å ropa abi abi, och visa rolig film och dela ut presenter till lärarna. men de där låter ju nog mkt roligare.

2008-02-16 @ 11:57:50
Postat av: Fia

Oj va konstit. Får ni
eller vill ni int gör konstiga saker? Ganska mjukt.

2008-02-16 @ 15:25:28
Postat av: hanna

vi får nog inte. för dom pekar på tex er skola och säger att så vill vi ju inte ha det.. därav det mesiga abi programmet

2008-02-21 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback