Verket.



Idag sydde jag en väska. A Charlie Reusable Grocery Bag. Hitta mönster å how to do på en hemsida. Måsta bara bli medlem först för att få tillgång till mönstret men d va gratis så d va ju bra. Den blev riktigt fin. Rymlig och stadig med botten. Ska sy många fler. Imorgon är det Narnia-premiär och det ska ja på, fast ja int ha hitta nån som vill kom me mig. Den är säkert jättebra. Är lite nervös och sådär, tänk om di spelar this is home i filmen..
På söndag är det pass-hiid. Har lite klädproblem så om nån har en beige eller ljusgrön safarihatt att lån så kan ni ju säg till. Eller ett par dylika byxor. Jackan bord va fixad men ja ha int hämta eller pröva den nå än så ja kan ju int va helt säker. Men vi kommer att va så bra. Jag e så bra. Alla e så bra. Jess. Bara alla får va så myki di vill å ork va på plan så ere bra. Min käre lillebror ska va målvakt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback