Surfa

Jag vill lära mig att surfa. När man sir nån som åker där på en våg å vågen bara kommer mer å mer över en å till sist försvinner man tycks det som, men plötsligt avtar vågen och så ser man hur surfaren bara glider fram hur stadigt som helst därunderifrån. Vilken känsla. Men vågorna i Österhankmo är tyvärr lite för små för att öva sig på. Ser dessutom på Blue Water High som kommer på sommarlovsmorgon, å där surfar di hela tiden. Vilken serie. Ack så fantastisk. He sir så lätt ut när di kan men så är det med allt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow din blogg e som jättefin. Och jag blev glad av bilden.(den som jag tagit förstås :)) <- ser töntigt ut. blue water high inspires me too, we can be the first lowwavesurfers in österhankmo

2008-06-26 @ 23:02:40
Postat av: Nanna

I am watching it too...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback