En fin vän



Idag fyller Andrea 19 år. Hon brukade vara desperat efter att bli kallad Filiph därför gjorde hon en tröja med det namnet när hon blott var 17 år. En sak som kan vara ganska lustigt är hur man kan höra en sångtext fel och sjunga fel, innan man kollar upp texten och lär sig den rätta versionen. Detta kan hon vara ganska bra på ibland. Hon är bra att jobba tillsammans med i köket men jag vet inte ännu vem av oss som är mest bestämmande. Hon har också hittat rätt här i livet angående musiken. Och så är hon kreativ och ödmjuk.

Kommentarer
Postat av: till en annan fin människa

hah, vilken fulis.vilken tur att jag smickar mej på måndagar nuförtiden tänkt jag.(vilken hemsk tanke). Jag är dock absolut den mest bestämande i köket och du avgudar min bak-konst.Du vet ingen bättre äppelpaj än min! Och jag har helt klart funnit min musiksmak, tacktacktack. Du är bäst på att köra bil och på att rita. jep och så är du bra på att simma! tack och du äro god. (tänk vilken ära att få vara på din blogg, inte ens hasse har fått ha bild)

2008-11-27 @ 14:36:05
Postat av: Fia

voi voi. speciellt rita e ja ju bättre på än dig men ja du e ju bättre i köket då. å du glömmer en detalj, minns du the blue car?

2008-11-27 @ 20:09:54
Postat av: a

nej, men jag minns att du brukar kora en röd saab nu och då..

2008-11-28 @ 16:28:05
Postat av: Fia

Ja ha haft hasses bil på min blogg mena ja, alltså nästan.

2008-11-30 @ 20:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback