snön är påväg och livet förändras hela tiden

Vilket höstlov. Det bara försvann och ja vet int va ja ha gjort. Int ens tagit det lugnt så att det känns. Mitt religionsprojekt som sku bli så bra. Det är otroligt intressant. Men jag lyckas ändå int få ihop en bra text. All information ja ha sökt fram e så tudelad och det ställer till problem med trovärdighet och sanningsenlighet som möjligtvis är viktigt när man ska ha en presentation inför klassen. Inlämning på tisdag. Vädret är hemskt och mitt rum är som vanligt. Min godisstrejk gick i stöpet och nytt datum e nyår? Jag vill börja planera min studentfest för att det är så spännande men en födelsedag kanske kommer före. Jag fyller 18 år om 18 dagar (uttalas aderton). Vad blir största förändringen? Jag längtar ändå jättemycket i smyg. Jag skall skriva ut mig ur Lutherska kyrkan och döpa mig, men det får bli ett annat inlägg och en annan diskussion. Körkort. Huslig-ekonomi lärare kanske inte är ett så dåligt alternativ när det kommer till yrkesval. Mångsidigt och socialt och gott. Skall i allafall söka in. Känns tryggt med en bransch som känns lite okej. Jag tycker Vasa är en passlig stad stad att studera i, speciellt nu när Gina tricot öppnar en butik här. Oberoende vad som händer kommer Relient K aldrig vara ett fjortis bänd. Men nog töntiga.

"Stuck on the side of the road
Emotio
nal overload
He'll seek and destroy
Everything that I enjoy
But I won't be the one he takes down

No, I won't breakdown "
Breakdown - Relient K

Känns bra att skriva nu (förutom rellagrejen, reducciónes, jesuiter bla bla) men ibland måste man sätta tyglar på sig själv så att man kan skriva något inom en rimlig framtid.

Dominic French
Tryck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback