sound in my mouth

okej. nu ska jag försök skriv på svenska en tid. kanske det faller mig in att skriva på något annat språk en francais par example mais alors vous ne comprenez pas aussi bien ce que j'ècrit. jag har egentligen sovmorgon, men eftersom jag inte slapp till skolan på något annat sätt måste jag åka och sitta här. imorse missade min bror bussen, det var meningen att jag sku åka me mamma ti kvevlax å därifrån ta en lite senare buss å få 10 minuters sovmorgon. men eftersom han va slö å bussen tidig hann han inte. så mamma måste skjutsa oss enda till skolan istället. så det blev stress. hela veckan kommer att vara stress. höjtent på hissa på torsda å ha bara skjuti åpp hela tiden att läs, å ja sku verkligen ha måsta börj läs fö jättelängesen. hoh. körlektion i stan idag för första gången. spännande.


te med blåbärsmuffinsarom?

Kommentarer
Postat av: Evelina

lycka till me körningen syrran! ta e lugnt, lyssn int på lärarens extra babbel utan koncentrer dej på körningen och ta e lugnt i korsningarna så går e finemang!!:)

Postat av: Johanna

Je comprends! Un peu.. :) J'ai parlé francais en l'ecolé. C'était drôle mais.. assez difficile aussi. J'taime quand t'ecrires des textes de Switchfoot. Continuez, sil vous plaît! /Joanna

2008-09-29 @ 19:41:54
URL: http://timesonfire.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kom ihåg ti sitt rak i ryggen så går de bra:

http://www.ohgizmo.com/2008/09/29/visomate-position-sensor-battles-poor-posture/

2008-09-29 @ 19:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback