Tiden bara gar, men jag trivs.

Hej hej. Idag fyller jag 19 ar. Jag kanner mig glad trots att anda snon jag fick var morgonfrost. Nu ar det solsken och vackert och behagligt. Allas gratulationer pa facebook och andra former far mig att tanka pa hur mycket ni alla dar hemma betyder i mitt liv och hur mycket jag uppskattar och saknar er. Eftersom vi ha alla fyllt i en birthday survey, blev jag overraskad vid lunch med grona ballonger, fina dekorationer i gront och superkladdig mumsmumsig over min perfektionist forvantan god kladdkaka med kinuskisas och valnotter ovanpa. Nagot som inte var planerat enligt min fodelsedag men jag tog det som det anda, var att vi fick fisk for forsta gangen, tva olika sorter till och med. Ena va valig stekt, andra sorten var ceviche, peruansk matratt: ra fisk i en habanero-lime-rodlok-ingefara lag. Verkligen intressant smakblandning, helt gott, men jag hatar konsistensen av ra fisk. Men jag at anda, for att ta vara pa chansen till omega 3. Ikvall ska vi flickor ut till stadin pa dessert till en restaurang dar man maste vara uppkladd for att slippa in. Var inplanerat pa forhand, men ja e glad att de blev pa min fodelsedag sa man far fira lite. Lanar en klanning av Jocelyn, hitta ingen nanstans.

Dessa senaste tre dagar har vi haft undervisning om gudsfruktan och arma dagar vad jag blev convicted och fascinerad. Lard mig sa myki nytt. Mast skriv ett helt eget inlagg om allting.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattiskramar än en gång!!!!

2009-11-06 @ 21:25:25
Postat av: Mommo

Hoppas du fâr en riktigt trevlig kväll !

Mera kramar härifrân ocksâ !

2009-11-06 @ 22:10:34
Postat av: Benna

ehh.. Bättre sent som vanligt, men Gratulerar iaf :p

Be blessed! :D

2009-11-08 @ 02:55:00
Postat av: sandra

Haha omega 3, rå fisk. Men bra tänkt, jag sko åxå ha äti bara däför. Vi vill ha ett inlägg om gudsfruktan.

2009-11-08 @ 14:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback