Bara för att man inte alltid hela tiden vill passa in i det mönster man tror att man själv lever i.



Av ren och skär nostalgi köpte jag bladselleri häromdagen. På andra sidan Atlanten åt jag det nästan dagligen. Det var ganska torftigt med grönsaker där, så trots att jag tyckte det smakade uräckligt åt jag det ändå. Sen en dag när jag och en kompis åkte på utflykt hade hennes mommo packat ner det som mellanmål. Då åt jag upp allt vi hade, och efter det hade jag nästan vant mig vid smaken. Så idag blev det dagens "lunch", tillsammans med en hummus-liknande böndipp och morotsstänger. Hur gott som helst! Bra minnen gör allting lite bättre.

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Låter jättegott och hälsosamt! =) Där ser man att vissa saker inte alltid e som man tror =)

Postat av: Sanna

Hu ha du laga dippen? Sku den pass som dressing och sås till mat?

2011-01-11 @ 21:42:29
URL: http://queensanna.blogg.se/
Postat av: Fia

Bönor på burk, ca en halv burk me vita. en msk creme fraiche, en halv vitlöksklyfta, salt peppar. MIXA. Dippa. Ja sku no pass me annat å.

2011-01-15 @ 12:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback