Jag vill inte göra något vettigt, bara tänka på vettiga saker så känns det bättre

Igår var jag till biblioteket före jag for på kinesiska. Jag hittade en bok om Anna Kempe, som for till Himalayas fot i Indien som missionär i början på 1900-talet och stannade där i 40 år. Jag har inte hunnit läsa boken, but need I say more? Jag kanske efterapar min syster och refererar den efteråt.

En stor fröjd är att en espressokokare med sin ägare har flyttat in och bott här i över en månad nu. Total stämningshöjare dygnet runt.

Jag undrar hur det känns att på riktigt landa i verkligheten?

Kommentarer
Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Gaaah jag vill också ha en espressokokare och den där boken låter helt superduperintressant! Vad heter den? Och har du börjat på kinesiska? Jag vill också lära mig det!!! =D =D

Postat av: Sanna

"En stor fröjd är att en espressokokare med sin ägare har flyttat in och bott här i över en månad nu."

Haha, lät så bra bara :D



Kinesiska e mest ett irritationsmoment för mina öron, klarar int av att lyssna på de.

2011-03-20 @ 23:35:37
URL: http://queensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback