Snipp, snapp, snut.

Ja-a, livet, livet. Det finns så mycket att tänka på, fundera över, välja, prioritera, om-prioritera så ibland blir jag alldeles snurrig. För jag är lite on-off. När jag väl börjar fundera så kommer allt på en gång. Som att jag måste göra allt på en gång. För det känns fel att bara fokusera på en sak i taget. Hur hinner man med allt det andra man skulle måsta komma fram till? Så till sist slutar det med att det inte blir till så mycket och så går jag offline.
I helgen har jag varit i Stockholm. Jag har inte känt mig motiverad alls att göra saker som jag annars alltid skall göra när jag turistar. Strosa omkring och dricka mycket kaffe på olika ställen. Jag har inte ens sett skymten av Sergels torg! Det blir billigare såhär, och inte sämre alls för det. För det är väl ändå helt lyckat att gå på en gratiskonsert med Jonathan Johansson, steka plättar med pannkakskyrkan, och umgås med J.

Ikväll kommer jag hem till Finland. Det blir spännande. Jag är väldigt glad över det. Det firas med att jag börjar med att vikariera i lågstadiet imorgon bitti.
Det har blivit få bilder under hela min Sverigeresa. Men denhär lyckades jag ändå få till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback