En eftertanke

Vanligtvis så brukar jag inte reagera på alla reklam som man omedvetet läser när man är på Internet, jag tycker det kan vara ganska störande, men jag har väl vant mig. Men plötsligt så började jag fundera på vad reklamerna har för budskap och det var ju bara för absurt. Denna var den mest knäppa, smått patetiska jag läste:
"Gåvan som räddar alla hjärtans dag - Gör årets alla hjärtans dag till den bästa någonsin med den fantasifulla presenten"
Jag klickade vidare på länken och kom till det här;


Nyhet: En liten nalle kan göra kärleken större


Med Nallebudet levereras din kärlekshälsning av en gosig nalle direkt hem i brevinkastet – eller via Facebook.
– Det är inte helt ovanligt att folk friar genom Nallebudet, avslöjar Hanne Lindqvist på Nallebudet.se


Eh?


Kommentarer
Postat av: daniela

haha...

Postat av: Jossan

haha värsta frieriet ever!! vem sku vila bli friad genom nallebudet? ahahha

2012-02-19 @ 16:23:12
Postat av: Jossan

till

2012-02-19 @ 16:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback