Fredagstankar

Tankar som snurrar:
  • Skaffa/inte skaffa hund?(Säg mig, hur skall man riktigt prioritera här i livet?))
  • Det dåliga TVD avsnittet.(Elena, ga å dra na gamalt yvi de!)
  • Rättsregistercentralen och dess onåbarhet.(potentiell prick i ett register som kunde ha undvikits om ingen kontakt initierats från första början, jag visste inte att deras tjänster var avgiftsbelagda!!)
  • Ny praktikplats flumm.("Jag har fått ett positivt besked! Ring denna person på måndag!" Så får jag veta vaddå? Har jag fått en ny plats eller ej?? Idag skulle ha varit sista dagen på denna praktikplats i så fall.)
  • Bearnaisechipsen lät som en god idé, men i efterhand så vad tänkte jag med?(smaklösa, med en eftersmak av någon slags efterrätt)
Ikväll blir det Kafé de Luxe-repris, med en indier och två spelningar. Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback