Kaffebataten

Sitter i min lägenhet, som temporärt inte är min lägenhet. Lägenheten såg till en början lite förfallen ut(måste tillägga att den nog ofta sett likadan ut när jag bott där, om inte värre, så jag menar inte att jag är bättre på något vis), och nu blev det plötsligt en reda upp-städa allt hysteri, vilket nog är bra. Men det är lite intressant att se på, när M och K är på rull och far hit och dit. De jobbar bra ihop, verkar förstå varandra. Många frågor om vems och vart kommer upp, och jag är oftast skyldig, konstigt nog. Nu är det ommöblerat i vardagsrummet och grundstädat i köket åtminstone. Jag kan konstatera att jag har blivit lite van att bo själv, men jag ser fram emot att flytta tillbaka hit.


Kommentarer
Postat av: katarina

"såg till en början lite förfallen ut".



Haha, det är nog sant. Förskräckligt, förlåt!

Kul att du var här! Vi ses snart igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback