Den sjätte november i bilder




Igår fyllde jag år! Pappa ringde och väckte mig 7:20 och ville komma via en sväng före jobbet. Han hade med sig denna smarriga bakelse. Jag hade bestämt att jag skulle få fuska lite med maten på min födelsedag.
Solen sken hela dagen, men jag kom mig inte ut på promenad förrän i skymningen. Men det var ändå så fint ute, havet var helt spegelblankt.
Min superknäppa syster hade hittat en sånhär soldriven, solfjäderviftande buddah och tyckte den var så rolig så hon köpte den i present och skickade den på posten. Helt säkert konstigaste presenten jag någonsin fått!
 
Dagens lunch!
På kvällen kom en del av familjen på kaffe, då bjöd jag bland annat på denna veganska pumpapaj.
 
Kvällen avslutades på D.O.M med fint folk och frågesport. Denna gång var vi endast ett halvt poäng från seger, lite surt! 
 
Dagen blev riktigt lyckad, jag gjorde saker jag tycker om och umgicks med fina vänner och familj. Det är väl definitionen på en bra födelsedag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Ahahahaha börjar fortfarande skratta när jag ser buddhan! =D =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback