Skatter i skogen

Igår passade jag på att fara en sväng hem till mina föräldrar och en tur ut i skogen tillsammans med Frida. Jag hade fått låna min brors bil så jag var lite nervös över hur det skulle gå med den då jag körde på väldigt guppiga och gropiga skogsvägar, men som tur så klarade vi oss. Jag var på jakt efter trattkantareller, och jag fick napp! Då jag just gett upp och var påväg tillbaka till bilen trillade jag över dem, nästan bredvid bilen. Än en gång fick jag uppleva att när man gett upp hoppet inträffar det förväntade! Nackdelen med att ha en sällskaplig hund med sig när man skall plocka svamp är att hon svansade runt mig där jag satt hukad och jag fick vara rädd att hon skulle mosa mina svampar. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback