Magokoro sushi

För någon helg sedan när min ena syster Sanna var på besök i trakterna så passade vi på att äta sushi under hennes lunchpaus när hon skrev högskoleprovet. Jag hade länge en hat-kärleks relation till det. Men nu så har jag nog kunnat konstatera att det är fantastiskt gott! Först tänkte jag att det inte skulle vara samma sak att äta sushi utan fisk, men jag har kunnat konstatera att själva grejjen med sushi inte ligger i om det är fisk eller ej, tack och lov! Viktigare är nog norialgerna. Magokoro är ett litet ställe med fenomenal sushi. Jag tog deras vegetariska meny och den var väl sammansatt. Maki rullarna hade allt annat än tråkig fyllning, var lite rädd att de bara skulle ha några gurkstänger i, men jag hade tur. Nöjda och glada gick vi därifrån.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback