Januari

Detta år har börjat trögt! Speciellt trögt går det med allt skolarbete som hopar sig, och deadlines som närmar sig. Lärarna verkar ha blivit extrainspirerade att dela ut små inlämningsuppgifter, just när jag skulle behöva ge all fokus åt att skriva mitt lärdomsprov. Det känns lite hopplöst att få det färdigskrivet innan vårens slut, men jag skall verkligen försöka hitta inspiration. För att låta lite positiv, så är små saker jag gläds över just nu att alla serier jag följer börjat på nytt efter julledigheten, grönt te, och german fudge bites - dadlar, pekannötter, kokosflingor och kakao ihopkört och rullat till bollar. Smakar nästan helt exakt som vanliga kokosbollar - utan tillsatt socker och fett, det är helt vidunderligt fantastiskt! De är de bästa raw balls jag någonsin testat. 
 
Bild lånad från chocolatecoveredkatie.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback